close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פינוי ירושות

מערכת שורשכט אייר, תשעז25/05/2017

על מקצוע שאולי לא הכרתם- פינוי ירושות

תגיות:
פרידה מההורים, בכל גיל ובכל מצב, היא חוויה לא פשוטה וזאת בלשון המעטה. פינוי דירה שניתנה בירושה, במקרים רבים, מציפה את הכאב והקושי, ובנוסף, אם היא מתבצעת באופן לא מקצועי, עלולה לגרום לנזקים שונים. פנייה לחברת פינוי ירושות מבטיחה תהליך יעיל, פחות כואב רגשית באופן משמעותי וגם משתלם יותר כלכלית.

הערכת שווי הוגנת
פינוי ירושה, כלומר פינוי תכולת דירה שהועברה ע"י ההורים לדור הבא, הוא מלאכה שחשוב להפקיד אך ורק בידיים אמינות ובחברה שדוגלת בשקיפות ולא תנסה להרוויח מעבר למה שמגיע לה על העבודה עצמה.

בהקשר זה כדאי לדעת שבמקרים רבים ישנם בדירות ישנות פריטים בעלי ערך כספי שבעליהם כלל לא מודעים לכך. הכוונה היא לא לציור שלעין מקצועית נראה סתמי ואז מתגלה כשווה מאות אלפי דולרים – למרות שגם סיפורים כאלה מתפרסמים מעת לעת בתקשורת – אלא לחפצים רגילים שאתם אולי לא תצליחו למכור, ואולי גם לא רוצים להשקיע בכל זמן יקר כשהתמורה אינה גבוהה, אבל לחברה שמתמחה בתחום של פינוי ירושות וצוברת פריטים רבים כאלה הדבר משתלם.

בהתאם, השלב הראשון הוא איתור חברה מקצועית ואמינה, וקבלת הערכת שווי הוגנת לגבי סך תכולת הדירה. בשלב הבא תוכלו לבחור אם לשלם על פינוי התכולה באמצעות פריטים מסוימים (בהנחה שישנם מספיק פריטים בעלי ערך כספי) או לשמור לעצמכם את הפריטים בעלי הערך ולשלם סכום כסף עליו תסכמו עם אנשי החברה עבור פינוי שאר התכולה.

פינוי ירושות בראש שקט
ראשית, כשאתם מבצעים את פינוי התכולה בעזרת אנשי מקצוע אתם יכולים לעשות זאת בלי לדאוג שמא פספסתם פריט בעל ערך כספי. עוד מקור לדאגה שהופך לא רלוונטי הוא החשש מפני נזק לחדר המדרגות ו/או המעלית בבניין – דבר שעלול להוביל לעימותים מיותרים עם השכנים, עוגמת נפש ואפילו צורך בתשלום פיצוי: כשחברת פינוי ירושות מבצעת את העבודה, הסיכוי לפגיעה בתשתיות המשותפות אפסי, בזכות המקצועיות, וגם אם נגרם נזק כלשהו ישנו ביטוח שמכסה את הנזק.

גם הדירה עצמה תפונה מכל תכולתה המיותרת מבחינתכם מבלי שייגרם לה כל נזק, במהירות וביעילות, ואם תרצו בכך תוכלו בנוסף לפינוי הירושה לקבל גם שירותי ניקיון, הדברה ואפילו שיפוצים קלים אם נדרשים כאלה, הכל כדי להקל עליכם להמשיך הלאה ולחדש את פני הדירה.

לאן מפונה התכולה?
עוד לפני פינוי התכולה עוברים אנשי החברה לפינוי תכולות וירושות על כל הפריטים בדירה וממיינים אותם:
חפצים שעדיין ניתנים לשימוש ובמצב סביר ומעלה יועברו לעמותות שמחלקות אותם לנזקקים. פריטים ברי מחזור, ובפרט מוצרי אלקטרוניקה אבל לא רק, יועברו לאתרי מחזור רלוונטיים, כך שתהליך פינוי ירושות מקצועי הינו גם ידידותי לסביבה, דבר מאוד חשוב בימינו כשכולם כבר יודעים עד כמה חשוב להגן על כדור הארץ, ורק שאר הפריטים יושלכו לאשפה, כמובן במסגרת אתרי פינוי פסולת מורשים ומסודרים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה